הדפסה על קנבס

הקדישו דקה וצפו בסרטון על איכות ההדפסה על הקנבס שלנו!      
באביבית במסגרת הדפסות הקנבס הכי איכותיות בישראל!  אנו משתמשים בדיו Epson מקורי ובבד קנבס אירופאי שמבטיחים עמידות לשנים. הזמינו תמונה מאביבית במסגרת וקבלו אחריות על דהיית צבע לכל החיים!
אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים. תמונה גדולה ומרשימה מקנבס על הקיר שלכם שווה הרבה יותר מזה: היא מזכירה את הרגעים הכי יפים בחיים! רגעי אושר, חופש, אירועים משמחים, אנשים אהובים. באביבית במסגרת תוכלו להנציח כל רגע וכל זיכרון, ולא פחות חשוב: במחיר מעולה! בדקו בעצמכם.
באביבית במסגרת תוכלו להדפיס על קנבס כל מה שרק תרצו: צילומים, תמונות חתונה, בר/בת מצווה, נופים מטיולים, מתנה לחבר/ה, הפתעה לבן/בת הזוג לרגל יום הנישואין, ציורים, מתנות לחגים, מתנות לסבים ולסבתות ועוד… הדפסה על קנבס היא מתנה אישית ושימושית שכולם שמחים לקבל!
בד הקנבס של אביבית במסגרת ידוע בעמידותו רבת השנים ובאיכותו המרבית, שבשילוב עם דיו מקורי, מדפסת חדישה ועבודת גימור מקצועית- יוצרים תמונה מופלאה שתישאר עמכם כל החיים.
הזמנות ניתן לבצע דרך המערכת האוטומטית באתר, תחת מחירון.
שאלות, ייעוץ, בדיקת איכות וכו', בדוא"ל: [email protected] בצירוף שם וטלפון.
         

מה מספרים עלינו?

מטקות ישראל

עשיתי המון עבודות אצלהם ראשית שרות אישי וחם שנית מחיר הכי הוגן שניתקלתי ויש לי נסיון גדול בתחום ..ושלישית מעולם לא התנער מאחריות כאשר היתה טעות כמה גם קיבל אחריות
...
מומלץ אמין אחראי וזול!

תפריט נגישות