הדפסה על זכוכית

הדפסה על זכוכית מכניסה לכל בית ועסק מראה קלאסי ויוקרתי. בחברת אביבית במסגרת מדפיסים ישירות על זכוכית, דבר המקנה עומק, חדות וחיים לתמונה. בהדפסה ישירה על זכוכית ניתן לבחור בין הדפסת מלל או אובייקט על רקע שקוף (מתאים מאוד לשלטים קטנים, הנצחות, לוגואים לחברות),  לבין הדפסת תמונה מלאה. בהדפסת תמונה מלאה ההדפסה היא אחורית בתוספת שכבת דיו לבן לאיטום והגנה מעל הדיו הצבעוני. העובדה שההדפסה היא אחורית מעניקה לתמונה את העומק והחיים שבה- התמונה עוברת מבעד לזכוכית, והתוצאה יפיפייה! ההדפסה מתבצעת ע"י מדפסת HP SCITEX עם דיו מקורי! הדפסה על זכוכית נחשבת לדבר מאוד יוקרתי ואיכותי. ההדפסה מתבצעת בשישה צבעים, או ארבעה צבעים בשימוש עם צבע לבן, דבר המקנה לתמונה חדות באופן בלתי רגיל.

הדפסה על זכוכית: המתנה המושלמת עבור מי שאוהבים

מתקרב יום ההולדת של מישהו שחשוב לנו, למשל בן זוג או בת זוג, הורים, אחים ואחיות, חברים קרובים, או כל אדם אחר, ונרצה למצוא מתנה מיוחדת עבורם. כבר נמאס לתת מתנות שחוזרות על עצמן, למשל פרחים או מצעים או תלושי מתנה או בגדים ונעליים, ואנחנו רוצים למצוא מתנה מקורית, שגם תאפשר לנו לשמר זיכרונות מיוחדים מתמונות שאהבנו. אז מה כדאי לבחור? אחת האפשרויות היא לבחור בהדפסת תמונות על זכוכית. אם יש לכם תמונה שאהבתם במיוחד, ואתם רוצים לתעד אותה בדרך מיוחדת ואלגנטית, אז ההמלצה היא להדפס תמונות אלו על זכוכית. זכוכית היא חומר חזק ועמיד בפני מפגעים שונים חיצוניים, והיא גם אלגנטית במראה שלה, המשתלבת בכל חדר ובכל מרקמי הצבעים בחדרי הבית השונים. הדפסת תמונות שאתם אוהבים, על גבי זכוכית, יכולה להיות מתנה מיוחדת עבור האנשים היקרים לכם. זה תענוג להביט במשך שעות על תמונה יפה מזכוכית, אלגנטית וייחודית ביותר. כך שאם תרצו מתנה מיוחדת שתביע את הרגשות שלכם, אם תרצו לתת מנה תמונה משותפת עם היקרים לכם, כמתנה עבורם, זו יכולה להיות מתנה מרגשת במיוחד, שתשמח מאוד את כל מי שיקבל מתנה זו. תמונות על זכוכית, מבחינה עיצובית, מעניקות מראה מרשים בכל חדר בו הן נמצאות, וגם מבחינת שילוב הצבעים, זכוכית משתלבת היטב בכל חדר, בכל שילובי הצבעים בשל היותה ניטרלית מבחינת צבעיה וצורתה. זו מתנה מושלמת עבור מי הכי אוהבים בעולם, לתת מתנה של תמונה משותפת על גבי זכוכית. כל מי שיקבל מתנה כזו, יתרגש מאוד לקבל מתנה זו, ויודה לכם מאוד. תבחרו במתנה מיוחדת, שאין בכל מקום אחר, בכך שתבחרו בהדפסה של תמונות על גבי זכוכית יפהפייה, לשימור ותיעוד הזיכרונות הקסומים, עם היקרים לנו, בקירות הבית. זו מתנה מרשימה ומיוחדת במינה, שכל אדם ישמח לקבל כמתנה האידיאלית.

תמונה על זכוכית: מה זה אומר?

כאשר מבקשים להזמין הדפסה על זכוכית, אז למעשה מקבלים תמונה מקורית, שאתם בוחרים, אשר מודפסת על זכוכית, וזו מתנה מושלמת לקרובים ביותר אלינו. למעשה, הדפסה על זכוכית מאפשרת קבלת תוצר איכותי ומרשים, המוסיף לאלגנטיות וליוקרה של מראה התמונה. הדפסה על זכוכית מאפשרת קבלת תוצר חזק ועמיד בפני פגעי הסביבה, כגון לחות וחום או קור, ויכול להיות מושלם ועמיד לאורך זמן. תמונה על זכוכית מאפשרת להנות ממוצר איכותי ומיוחד במינו, שיוצר מראה יפהפה בכל מקום בו נמצאת התמונה המשולבת בזכוכית. הדפסה כזו מאפשרת לכם לבחור את התמונה שתרצו, בגודל שתבחרו, וכך תוכלו לעצב ולקבל תמונה מיוחדת ומושלמת עבורכם ועבור היקרים לכם, שניתן לתלות אותה בכל חדר שתרצו בבית או בסלון, לדוגמא. תמונה המודפסת על זכוכית היא אלגנטית מאוד, ותוכלו לקנות תמונה כזו עבורכם, כדי לתעד בצורה מיוחדת, רגעים חשובים וקסומים, כגון טיולים, רגעים של ביחד עם המשפחה, תמונות משותפות עם הילדים, בן הזוג או בת הזוג, ימי הולדת עם בני המשפחה, או כל תמונה שתרצו לתעד ולהנציח אותה בהדפסה מיוחדת במינה. אם תבחרו בתמונה שתדפיסו על זכוכית, אז תזכו להזדמנות לתמונה מיוחדת במינה, שאין בכל מקום אחר, ולתעד זיכרונות מיוחדים שיישמרו לזמן ארוך, עבורכם ועבור היקרים ביותר לכם.

הדפסת תמונות על זכוכית

הדפסה על זכוכית נחשב לטרנד מבוקש במיוחד, עבור מתנה מקורית לחגיגות וימי הולדת או אירועים מיוחדים, כדי לציין ולהוקיר את מי שאוהבים. לא רק כמתנה לאנשים אחרים, תוכלו לקנות תמונה המודפסת על גבי זכוכית, גם כדי לשמר זיכרונות יפים שלכם עם בני משפחה וחברים אהובים. בימינו בעידן הדיגיטאלי, אומנם ניתן לראות תמונות על גבי הטלפון הנייד ובמחשב, השמורים באופן דיגיטאלי בפלטפורמות אלו, אבל אין ספק שאין תחליף לתמונה המודפסת, ולשימור זיכרונות על גבי הנייר המודפס, באלבומים מודפסים וגם בתמונות המודפסות על קיר הבית, בחדרים שונים בבית שלנו. תמונות מודפסות הן מיוחדות ומעניקות אמצעי ייחודי לשימור זיכרונות באופן קבוע לטווח ארוך, היות ותמונות ממוחשבות יכולות להימחק בטעות. אבל תמונות מודפסות באיכות טובה ואשר מודפסות על חומרי גלם איכותיים, יכולות לתת אפשרות לתמונות המתעדות זיכרונות קסומים, להישמר למשך זמן ארוך, עבורנו ועבור היקרים לנו. זכוכית נחשבת לחומר חזק ועמיד יחסית, והיא הפכה למוצר מבוקש גם בתחום הדפסת התמונות. יתרונותיה ועמידותה, וכן האלגנטיות המרשימה של הזכוכית, מאפשרים להדפסת תמונות של זכוכית, להיות אלמנט מיוחד במינו. היבט זה של שימוש בזכוכית להדפסת תמונות מוסיף אלגנטיות וקסם רב לתמונות המודפסות, וזה מהווה מוצר ייחודי במינו, שמוסיף אלגנטיות רבה לאווירה הכוללת בחדר בו הוא נמצא. אם תרצו לחלוק רגעים יפים עם הקרובים אליכם, חברים או בני משפחה, אז מומלץ לבחור בהדפסת התמונות שאתם הכי אוהבים, על גבי זכוכית יוקרתית ומרשימה במינה, ואין ספק שתהנו מכל רגע של מבט בתמונה כזו, שמשדרגת כל חלל חדר בו היא נמצאת. תוכלו לשלב תמונות של נופים או תמונות של אובייקטים מסוימים או אפילו תמונות משותפות עם חברים ובני משפחה יקרים ואהובים. כל תמונה שתבחרו, וגם בכל גודל שתבחרו, תוכלו לשלב במסגרת תמונות על זכוכית, שישדרגו מראה של כל חדר בו הם נמצאים.

הדפסה על זכוכית אקרילית: מה היתרונות?

אם אהבתם את הטרנד של הדפסה של תמונות על זכוכית, אז תאהבו גם את הרעיון של הדפסת תמונות על גבי זכוכית אקרילית, כלומר על גבי הדפסה על פרספקס. הזכוכית האקרילית בדרך כלל מוצמדת על גבי לוח מתחתיה וזה משפר את החדות של התמונה המודפסת על גבי זכוכית אקרילית. קיימים יתרונות מגוונים להדפסת תמונות על גבי זכוכית אקרילית, כגון עמידותה ויוקרתה של הזכוכית האקרילית וכן יופייה של הזכוכית, באופן כללי, לאחר שמשולבת בה התמונה שבחרתם, כגון תמונה מטיול עם בני המשפחה או תמונה משותפת עם חברים יקרים, שנרצה לתעד אותה כתמונה מודפסת מרשימה, על גבי קירות הבית. ניתן לשלב תמונות בקולאז' של תמונות או כתמונה גדולה בודדת. תוכלו גם לבחור את גודל התמונה שתרצו לשלב בהדפסה על הזכוכית, ולאחר שבחרתם את כל האלמנטים האלו, תקבלו הדפסה מיוחדת ומושלמת על גבי הזכוכית. תמונה זו תוכלו לשלב בכל מקום שתרצו בבית, למשל בסלון או בחדרי הילדים, במטבח או בכל מקום אחר האהוב בבית. תמונה מאפשרת לשמר זיכרונות מיוחדים ונדירים, לזמן ארוך, ומהווה הזדמנות לתעד זכרונות ייחודיים אלו בהדפסה על זכוכית. תמונות כאלו הן בהחלט ייחודיות ואלגנטיות אם אתם מחפשים להדפיס תמונה בצורה מיוחדת או להעניק מתנה ייחודית עבור מי שיקר לכם.

היכן ניתן לרכוש תמונה המודפסת על זכוכית?

ברגע שקיבלתם החלטה להדפיס תמונות על גבי זכוכית, כעת נותר להחליט היכן לקנות תמונות כאלו ולהדפיס אותן. תוכלו למצוא אתרים אונליין ברשת, אשר מספקים דוגמאות של עבודות בגדלים שונים, באתר הבית שלהם, כדי שתוכלו לראות דוגמאות של עבודות בהדפסה על זכוכית. מתוכם תוכלו לבחור את החברה המתאימה ביותר עבורכם, כדי שבה תדפיסו ותזמינו את התמונה המודפסת על הזכוכית המושלמת עבורכם. מומלץ לכם לבדוק מחירים של חברות שונות המציעות הדפסה של תמונות על גבי זכוכית, כדי שתוכלו להעריך את סדר גודל המחירים הנפוצים בשוק. זה יקל עליכם להחליט בהמשך מה הכי נכון עבורכם לרכישה. מומלץ גם לבדוק דוגמאות של עבודות קודמות, וכן המלצות וחוות דעת של לקוחות וזה גם יקל על ההחלטה של מיקום הרכישה של התמונה על גבי זכוכית. בימינו תמונות מודפסות כבר לא פופולאריות אל מול המדיה הדיגיטאלית, שהפכה למבוקשת במיוחד בעשורים האחרונים, אבל יחד עם זאת, אנשים רבים עדיין נהנים מהתמונות המודפסות על קירות הבית, כזיכרון יפה וכאלמנט עיצובי מרשים במינו, המוסיף לאווירה הייחודית בחלל החדר. אם תרצו לקבל אלמנט עיצובי מיוחד במינו אותו תוכלו לתלות על קיר החדר בבית, בסלון או בחדר השינה, אז מומלץ לבחור בתמונה המודפסת על זכוכית. תמונה כזו היא ייחודית במינה, והתוספת של הזכוכית, מוסיף המון לשדרוג המראה בחלל בו התמונה נמצאת. אם תרצו לגוון את העיצוב בחדרי הבית, אז חפשו כבר היום חנויות אונליין המעניקות לכם אפשרות לקניית תמונות בהדפסה על זכוכית, ולא תתחרטו. תקבלו אפשרות למתנה מיוחדת במינה עבור הקרובים אליכם, וכן הזדמנות מושלמת לשדרג את הבית עם תמונה אלגנטית ומקסימה, בהדפסה על זכוכית, אחד הטרנדים הפופולאריים בתקופתנו, להדפסה של תמונות עם היקרים לנו ביותר.

הדפסה על עץ

מה מספרים עלינו?

מטקות ישראל

עשיתי המון עבודות אצלהם ראשית שרות אישי וחם שנית מחיר הכי הוגן שניתקלתי ויש לי נסיון גדול בתחום ..ושלישית מעולם לא התנער מאחריות כאשר היתה טעות כמה גם קיבל אחריות
...
מומלץ אמין אחראי וזול!

תפריט נגישות